15 Temmuz 2020 Çarşamba

psikedelik bir döngü

Bazen odamda yattığım sıradan bir gecede birden kapımın açılmasını diliyorum
Gelenin bir melek olmasını ve ruhumu alıp uzaklara götürmesini istiyorum
Hiç keşfetmediğim yerlere götürsün beni, arındırsın zihnimi
Bazen çok çaresiz hissediyorum bunları düşündüğüm için
Fakat sonra
her şey renkleniyor birdenbire
kaktüsüm bana derdini anlatıyor dinliyorum zevkle
kilim motifleri hareket ediyor öylece ahenkle
hayranlıkla bakakalıyorum şahit olduğum bütün bu olan bitenlere
dünya benim, doğayı hissediyorum, evren benim içimde
odama gökkuşağı doluyor ayrıştırıyorum hepsini renklerine
keçi kafalı bir kuş uçuyor kafamın üstüne
kahkaha atıyorum bir aynanın önünde
bütün damarlarımı görüyorum derim yok olmuş
hissediyorum içimde akan kanı
ben doğan güneşim, ben batan ayım, ben kararmış bulutlarım
ben yağmur damlasıyım, ben kar tanesiyim, ben ceviz büyüklüğündeki doluyum
dünyada olup biten her şeyi duyuyorum, her şeyi hissediyorum, her şeyi okuyorum, her şeyi kokluyorum, her şeyi görüyorum
ben bu dünyadaki her şeyin içindeyim
ben her soyut kavramın tanımıyım
ben üstün insanım
ben ölümsüzüm
ben tanrıyım

.
.
.
hayır
.
.
.
Ben bir gün öleceğim
Bir gün yok olacağım
Kıyamet bir gün kopacak ve dünyevi her şey yok olacak
Hepimiz toz olacağız uçup gideceğiz
Fakat bir gün tekrar birleşeceğiz
Başka bir evrende buluşmak için
Tekrar hayata dönmek için
.
.
.
Hayır
.
.
.
Çok hayalperestim bazen
Gerçekte olamayacak şeyleri düşünüp üzülüyorum
Keşke bu gerçeklikten başka bir gerçeklikte yaşasam
Başaramıyorum hiçbir şeyi
Gözlerimi kapatıyorum bir şeyler görmek için
Ve odamda yattığım sıradan bir gecede birden kapımın açılmasını diliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

25 nisan 2021 pazar

geçen oturup eski müziklerimi dinledim. bir şeyler üretemediğim zamanlarda yaparım bunu. ilham bulmama yardımcı oluyor, "bak, kaan, ayl...