5 Temmuz 2020 Pazar

gökkuşağının altında katil olan binalar

pespembe bulutların ardına saklanan uzaylılar
uğultulu bir sarsıntı yaratır körpe yeryüzünde
gökkuşağına teslim olurken toz bulutları
kırık binaların tatlı karanlığına saklanırız

saatler geçer ses tellerim solgunlaşır
üstümdeki ağırlık iyice çöker incecik bedenime
artık hissedemiyorum hiçbir şeyi ve kaybediyorum bedenime hakimiyeti
uykunun renkli kollarına bırakıyorum kendimi ve aydınlanıyor her yer
bulutlara yolculuk yapıyorum ardıma bile bakmadan
birini arıyorum herhalde burada yaşıyordur:

bana anlatılan biri vardı bulutların tepesinde yaşarmış
görürmüş yerde olan biteni benim haberim olmadı
kimse kurtarmaya gelmedi beni gökyüzüne yükselirken çürük ruhum
bir kez daha büyüklere inanmamam gerekirmiş bunu anladım

bilincime yükselen şifalı bir ışığı hissediyorum göz kapaklarımın tepesinde
ruhum arınıyor kanatlarımı hissediyorum uçuyorum gökyüzünün de üstünde
“hoş geldin,” diye fısıldıyor bir şey beynimin ta içine “git, keşfet ruhunun sonsuz köşelerini”
dediğine anlam veremiyorum
daha çocuğum ben gökkuşağından aşağı kaymak istiyorum
5.05.2020

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

25 nisan 2021 pazar

geçen oturup eski müziklerimi dinledim. bir şeyler üretemediğim zamanlarda yaparım bunu. ilham bulmama yardımcı oluyor, "bak, kaan, ayl...